Page Header

Newsroom

Business & Leadership Institute for Early Learning 2020 Virtual Master Class Series Registration Starts Now

November 17, 2020

LEARN HOW TO SUCCESSFULLY GROW YOUR CHILDCARE BUSINESS

Immerse yourself in the business of childcare. Learn how to adapt to the disrupted business environment and shape a future in this industry based on growth and opportunity. Join us for creative thinking Masterclass sessions facilitated by industry experts. Learn how to generate the real revenue necessary to create quality programming and care, offer more than a living wage and shape a business that is uniquely yours.

Classes will be held on our V'locity virtual platform due to COVID 19. If accepted there is NO COST to you. Ask about our Access to Capital.

Location

Teleconference via Zoom & V'Locity Online Platform

Dates

Saturday, January 23, 2021

Saturday, February 20, 2021

Saturday, March 20, 2021

Saturday, April 24, 2021

Contact Us For More Information

Email: connectbliel@gmail.com

Phone: (305) 348-5368

APRENDA A HACER CRECER CON ÉXITO SU NEGOCIO DE CUIDADO INFANTIL

Sumérjase en el negocio de la puericultura. Descubra cómo adaptarse al entorno empresarial interrumpido y dar forma a un futuro en esta industria basado en el crecimiento y las oportunidades. Únase a nosotros para sesiones de Masterclass de pensamiento creativo impartidas por expertos de la

industria. Aprenda a generar los ingresos reales necesarios para crear programas y atención de calidad, ofrecer más que un salario digno y dar forma a un negocio que es exclusivamente suyo.

Las clases se llevarán a cabo en nuestra plataforma virtual V'locity debido a COVID 19. Si las acepta, NO HAY COSTO para usted. Pregunte por nuestro Acceso a Capital.

Teleconferencia vía Zoom y la plataforma en línea VeLocity

Fechas